Pobočkové ústředny

Pobočkové ústředny umožňují a výrazně zlepšují komunikace jak v malých či větších firmách, tak i ve větších domácnostech. Kromě komunikace umožňují i lepší obslužnost přístupu do objektu, šetří finanční náklady za komunikaci.

Společnost ALFA-TEL se prodejem, montáží a údržbou pobočkových ústředen zabývá již od roku 1992. Provádí též montáž a úpravy vnitřních telefonních rozvodů u zákazníka.


Pro zlepšení služeb zákazníkům společnost ALFA-TEL zajišťuje:

Konzultační a poradenská činnost:

Posouzení stávajícího stavu.
Zohlednění požadavků zákazníka na komunikaci do telekomunikační sítě, vnitřní komunikaci, přístup do objektu. 
Vše je posuzováno s ohledem na současný stav, tak i stav budoucí.

Návrh technického řešení:

Výběr vhodné pobočkové ústředny z hlediska technického i ekonomického.
Návrh řešení vnitřních telefonních rozvodů zákazníka.
Řešení mobilního spojení přes pobočkovou ústřednu ( s ohledem na finanční úspory při provozu ).

Komplexní dodávka pobočkové ústředny obsahuje:

Dodání homologované pobočkové ústředny včetně instalace a naprogramování dle požadavků zákazníka na obslužnost jednotlivých koncových zařízení. 
Montáž vnitřních telefonních rozvodů u zákazníka včetně dodávky materiálu.
Zajištění a dodávka koncových telefonních zařízení ( telefonní přístroje, faxy, záznamníky, bezšňůrové telefony, atd. ).
Dodávka a instalace GSM brán pro mobilní spojení - provoz přes pobočkovou ústřednu.
Zaškolení obsluhy zařízení.
Vyřízení přihlášky či změny koncového zařízení u Telefónica O2 Czech Republic, a.s.

Společnost ALFA-TEL zajišťuje:

Pozáruční servis pobočkových ústředen.
Opravy vnitřních telefonních rozvodů zákazníka.
Opravy a údržba koncových telefonních zařízení.
Zřizování a rozšiřování vnitřních telefonních rozvodů dle požadavků zákazníka.

V současnosti instalujeme pobočkové ústředny:

ATEUS OMEGA
ATEUS NETSTAR
ALCATEL

 

Zpět